3

افزایش کلاهبرداری به روش اسکیمر در ایلام در مهر و آبان ۱۴۰۱

  • کد خبر : 14433
  • 19 آبان 1401 - 13:36
افزایش کلاهبرداری به روش اسکیمر در ایلام در مهر و آبان ۱۴۰۱

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “علی‌رضا یعقوبی”سرپرست پلیس فتا استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار مااظهار داشت: بررسی پرونده های واصله به پلیس فتا طی دو ماه اخیر نشان می‌دهد کلاهبرداری از طریق اسکیمر در استان ایلام افزایش قابل توجهی داشته است. وی افزود: برخی از کلاهبرداران سایبری در پوشش دستفروش در شهر ایلام حاضر […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “علی‌رضا یعقوبی”سرپرست پلیس فتا استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار مااظهار داشت: بررسی پرونده های واصله به پلیس فتا طی دو ماه اخیر نشان می‌دهد کلاهبرداری از طریق اسکیمر در استان ایلام افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: برخی از کلاهبرداران سایبری در پوشش دستفروش در شهر ایلام حاضر و با استفاده از دستگاه اسکیمر اطلاعات کارت بانکی شهروندان ایلامی را کپی کرده و در ادامه اقدام به خالی نمودن حساب بانکی آنان کرده‌اند که خوشبختانه با بررسی فنی برخی از این مجرمان در استان‌های مختلف شناسایی شده و پرونده آنان در حال طی مراحل قانونی می باشد.

سرهنگ یعقوبی به شهروندان توصیه کرد : هنگام خرید از فروشگاه های مختلف بویژه دستفروشان در داخل و خارج استان،  کارت و رمز بانکی آن را در اختیار فروشنده قرار ندهند و شخصا اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز نمایید.

 

‏انتهای خبر/خبرنگار علی محمد مرادی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=14433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.