2

توقیف ۲ دستگاه خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در سیــروان 

  • کد خبر : 11869
  • 04 شهریور 1401 - 20:12
توقیف ۲ دستگاه خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در سیــروان 

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “هــادی گنــدمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ و در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو های عبوری در محور های موصلاتی سیــروان به ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “هــادی گنــدمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ و در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو های عبوری در محور های موصلاتی سیــروان به ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک و آنان را متوقف کردند.
وی افزود:ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ها ،محموله البسه قاچاق و بدون مجوز را به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیــروان با تاکید بر اینکه در این راستا تعداد ۲ نفر دستگیر و خودرو های حامل قاچاق نیز توقیف شده است،تصریح کرد::متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ  گنــدمی مبارزه بی امان با قاچاق کالا را یکی از اولویت های پلیس خواند و  از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا و ارز را از طریق  مرکزفوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=11869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.