1

دستگیری سارق منزل و زیورآلات در ایلام

  • کد خبر : 9985
  • 19 خرداد 1401 - 17:47
دستگیری سارق منزل و زیورآلات در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبرگفت: در پی سرقت وقوع یک فقره سرقت از یک منزل مسکونی در یکی از مناطق شهر ایلام ، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران کلانتری […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبرگفت: در پی سرقت وقوع یک فقره سرقت از یک منزل مسکونی در یکی از مناطق شهر ایلام ، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ با تحقیقات به عمل آمده و انجام کار پلیسی موفق شدند یک متهم را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی‌ قضائی دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بیان داشت : متهم در بازجوئی اولیه پلیس و در مواجهه با ادله موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم سرقت اعتراف و اموال سرقتی (لوازم خانگی) و همچنین مقداری طلاجات به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از وی کشف و تحویل مالباخته شد.

 

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه متهم تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل در شهر ایلام اعتراف کرده است، گفت :تحقیقات پلیسی در این راستا کماکان ادامه دارد.

 

انتهای پبام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.