4
خانه دسته‌بندی نشده

نادیده گرفتن اقدامات خیرخواهانه نوجوان ایلامی

  • کد خبر : 5701
  • 01 مرداد 1400 - 19:48
نادیده گرفتن اقدامات خیرخواهانه نوجوان ایلامی

به گزارش حوادث ایلام; به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی امام صادق، این نوجوان ایلامی با تمامی محدودیت ها، محرومیت ها و سختی هایی که یک نوجوان در استانی محروم مانند ایلام پشته سر می گذارد، با تلاشهای بی وقفه و فعالیت های بی نظیر خود، در این سن کم توانسته است منشا خدمات […]

به گزارش حوادث ایلام; به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی امام صادق، این نوجوان ایلامی با تمامی محدودیت ها، محرومیت ها و سختی هایی که یک نوجوان در استانی محروم مانند ایلام پشته سر می گذارد، با تلاشهای بی وقفه و فعالیت های بی نظیر خود، در این سن کم توانسته است منشا خدمات اجتماعی بسیار زیادی برای استان ایلام و دیگر استان های کشور باشد.

برخی از رسانه ها پس از انتخابات ۱۴۰۰ با اهداف سیاسی قصد تخریب سهیلی را داشته اند، این رسانه ها و عوامل آنها بدون در نظر گرفتن خدمات خیرخواهانه یک نوجوان ۱۷ ساله تنها با قصد تخریب از روی غرض ورزی دست به انتشار اکاذیب مختلفی در خصوص او زده اند.

 

مهرشاد سهیلی با توجه به سن کمی که دارد، اقدامات بی نظیری را انجام داده است، شاید همین اقدامات عالی او در این سن منشا بسیاری از پرسش هایی است که در خصوص سهیلی مطرح می گردد.

 

ریشه بسیاری از این تخریب ها در فرهنگ تاریخی کشور ما نهفته است؛ بی توجهی به نسل جدید و اقدامات آنها و کشتن نسل جدید ریشه تاریخی در فرهنگ ما دارد؛ این کشتن نسل جدید توسط نسل قدیمی و عدم پذیرش پسران توسط پدران در اساطیر ما نیز نمایان شده است؛ ما هرگز به سهراب هایمان اجازه نداده ایم خود را نشان دهند. سهراب ها همواره توسط پدران پیر از بین می روند.عدم جوانگرایی و تفویض امور به جوانان یکی از نقاط ضعف برجسته کشور ما است.

 

مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند که راه را برای ورود جوانان انقلابی باز بگذارید و اداره کشور باید توسط جوانان انقلابی صورت پذیرد.

 

اما با این مدل برخوردهای قهری توسط برخی در داخل آیا اجازه به رشد و ورود جوانان انقلابی به عرصه مدیریت کشور داده می شود؟!

 

متاسفانه برخی از رسانه های داخلی با انگیزه های سیاسی اقدامات تحسین برانگیز این نوجوان ایلامی را نادیده می گیرند  و به جای تشویق کردن او دست به تخریب و تهمت بر علیه او می زنند، همین خبرپراکنی های نادرست رسانه ای دستمایه ای می شود برای برخی رسانه های خارج نشین تا بر علیه نظام و کشور گزارش های جعلی منتشر کنند.

 

مهرشاد سهیلی یک نوجوان فعال و کوشا اهل موسیان از توابع شهرستان دهلران ایلام است که هدف حملات برخی افراد معلوم الحال قرار گرفته است؛ در زیر به برخی از تهمت هایی که برعلیه ایشان زده شده است پاسخ خواهیم داد.

 

در یک گزارش رسانه ای ذکر شده است که موسسه فرهنگی امام صادق وجود خارجی ندارد، این در حالی است که موسسه ذکر شده بعنون زیر مجموعه قرارگاه حضرت مهدی (عج) در سال ۱۴۰۰ رسما فعالیت خود را آغاز کرده  است، حجت الااسلام وحید قنبری راد( معاون  قرارگاه حضرت مهدی (عج) ) بعنوان مسئول این موسسه منصوب می گردد و با حکم ایشان مهرشاد سهیلی بعنوان دبیر موسسه امام صادق انتصاب می گردد. تصویر اسناد به پیوست می باشد.

 

در قسمت دیگری از گزارش ذکر شده بود که بین مهرشاد سهیلی و رئیسی هیچگونه ارتباطی وجود ندارد؛  مهرشاد سهیلی  در سال۹۶ رابط آقای رئیسی در شهر موسیان بوده است همچنین همان سال بعنوان نماینده آیت الله رئیسی در صندوق موسیان حاضر بوده  است.

در خصوص کتاب زندگینامه ایشان نیز شبهاتی مطرح شده بود که ناشر این کتاب اعلام داشته هیچگونه منع قانونی در خصوص نوسیندگی، چاپ، انتشار و توزیع کتاب وجود نداشته است.

در گزارش ذکر شده به دیدارهای مختلف مراجع تقلید با مهرشاد سهیلی اشاره شده است، مراجع تقلید در دیدارهایی که مهرشاد سهیلی داشته اند بر رسیدن او به سن بلوغ تاکید داشته اند که به همین منظور سهیلی در سال ۱۳۹۹ درخواست گواهی رشد را به شهر موسیان ارائه داده است. لازم به ذکر است مراجع تقلید مرجع تمامی افراد هستند، اینکه این مراجع با یک نوجوان دیدار داشته اند اتفاقا نکته ای مثبت و بسیار قابل توجه است. این امر نشان  دهنده عمق ارتباط مراجع با مردم در کشور است.

در ادامه به اقدامات موثر مهرشاد سهیلی خواهیم پرداخت با سند

مهرشاد سهیلی در سال ۱۳۹۷ با حکم فرماندار و امام جمعه شهرستان دهلران مسئول جمع آوری زکات در شهر موسیان می شود.

سهیلی در سال ۱۳۹۸ با ابلاغ حکمی از حرم مطهر حضرت معصومه (ع)  به استانداری استان ایلام بعنوان رابط حرم مطهر در استان ایلام منصوب می گردد.

 

همچنین در زیر نمونه های مختلف اسناد مربوط به فعالیت های بشردوستانه مهرشاد سهیلی جهت تنویر افکار عمومی منتشر می گردد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5701
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. زیبا گفتی ک این سرزمین سهراب کش است واقعا هزاران درود

  2. زیبا گفتی ک این سرزمین سهراب کش است واقعا هزاران درود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.