1
خانه دسته‌بندی نشده

ملکشاهی پایین ترین آمار واکسیناسیون کرونا را دارد

  • کد خبر : 5673
  • 30 تیر 1400 - 15:11
ملکشاهی پایین ترین آمار واکسیناسیون کرونا را دارد

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: ملکشاهی پایین ترین آمار واکسیناسیون کرونا را داردشهرستان‌های ملکشاهی با ۲۶ و مهران با ۳۰ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را انجام داده اند.   وی با بیان اینکه اکنون روزی بیش از سه هزار واکسن کرونا در ایلام تزریق می‌شود، […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: ملکشاهی پایین ترین آمار واکسیناسیون کرونا را داردشهرستان‌های ملکشاهی با ۲۶ و مهران با ۳۰ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه اکنون روزی بیش از سه هزار واکسن کرونا در ایلام تزریق می‌شود، اما همچنان برخی شهرستان‌ها با کمترین آمار مواجه اند افزود: اکنون وضعیت واکسیناسیون در استان شامل سیروان و چرداول هر کدام ۳۵، دهلران ۳۶، ایوان ۴۰، ایلام ۴۵، آبدانان و دره شهر هر کدام ۴۷ و چوار ۵۰ درصد و بدره بیش از ۶۰ درصد است.

 

وی وضعیت استقبال مردم مهران از واکسیناسیون را نگران کننده خواند و گفت: در این شهرستان‌ها عملکرد رسانه‌ها ضعیف است، فرمانداران، بزرگان و امام جمعه باید به مسأله ورود و مردم را آگاه کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان جمعیت ۶۰ سال واجد شرایط واکسن در مهران را ۲ هزار و ۵۷۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: تنها ۷۷۵ نفر واکسن زده اند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5673
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.