2

دستگیری جاعل میلیاردی در ایلام

  • کد خبر : 3331
  • 12 بهمن 1399 - 17:25
دستگیری جاعل میلیاردی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل چک و خیانت در امانت به شکایت شخصی به هویت معلوم به پلیس آگاهی استان موضوع به صورت ویژه جهت شناسائی جاعل و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل چک و خیانت در امانت به شکایت شخصی به هویت معلوم به پلیس آگاهی استان موضوع به صورت ویژه جهت شناسائی جاعل و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی این فرد کلاهبردار را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام ادامه داد: در تحقیقات فنی و تخصصی بعمل آمده متهم به بزه انتسابی معترف و مشخص شد این کلاهبرداری در قبال فروش یک واحد آپارتمان، یک فقره چک سفید امضاء از شاکی گرفته و اقدام به نوشتن رقم بیش از ۱۰ میلیارد در آن می‌کند.

 

وی اضافه کرد: پس از تکمیل پرونده، این متهم در جهت مطالبه به حق شاکی تحویل مراجع قضائی شد.

 

سرهنگ مهری به شهروندان توصیه و تاکید کرد: در نگهداری از مدارک خود دقت لازم را داشته و از در اختیار قرار دادن چک سفید امضاء به افراد غیر به جد خوداری کنند.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.