2

کلاهبرداری در قالب کمک هزینه سفر به عتبات عالیات

  • کد خبر : 1141
  • 09 مهر 1398 - 15:29
کلاهبرداری در قالب کمک هزینه  سفر به عتبات عالیات

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: کلاهبرداری‌های تلفنی و پیامکی با توجه به تأکیدات و هشدارهای نهادهای مربوطه و به خصوص پلیس، همچنان قربانی می‌گیرد.   وی افزود: کلاهبرداران با سوء استفاده از موقعیت موجود و با توجه به ایام محرم و نزدیک […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: کلاهبرداری‌های تلفنی و پیامکی با توجه به تأکیدات و هشدارهای نهادهای مربوطه و به خصوص پلیس، همچنان قربانی می‌گیرد.

 

وی افزود: کلاهبرداران با سوء استفاده از موقعیت موجود و با توجه به ایام محرم و نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی (ع) از طریق تماس‌های تلفنی و پیامکی با مردم ارتباط برقرار کرده و به بهانه‌های مختلف حساب‌های بانکی آنها را خالی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده از پرونده‌های تشکیل شده در این پلیس، در این ایام نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان فریب تبلیغات و وعده‌های کلاهبرداران را خورده و مبالغی بعضاً هنگفت از حساب بانکی آنان به سرقت رفته است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شهروندان به هیچ عنوان به این گونه پیامک‌ها یا تماس‌ها اعتنایی نکنند چرا که قطعاً اینگونه تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی راهی برای به دام انداختن و خالی کردن حساب‌های بانکی از طرف کلاهبردارن است.

 

رئیس پلیس فتا ایلام اظهار کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در خریدهای اینترنتی در صورت امکان از واریز وجه به عنوان بیعانه و پیش پرداخت خودداری کرده و در صورت تحویل و حصول اطمینان نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

 

کارشناسان پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.