2

راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص مولکولی کرونا ویروس جدید در استان ایلام

  • کد خبر : 1812
  • 17 اسفند 1398 - 19:50
راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص مولکولی کرونا ویروس جدید در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه اندازی این آزمایشگاه؛ استان ایلام در ردیف معدود استانهای دارای آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در کشور قرار گرفت.   وی افزود: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان؛ آزمایش‌های تشخیصی بر روی نمونه‌های گرفته شده از بیماران مشکوک به […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه اندازی این آزمایشگاه؛ استان ایلام در ردیف معدود استانهای دارای آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در کشور قرار گرفت.

 

وی افزود: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان؛ آزمایش‌های تشخیصی بر روی نمونه‌های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا انجام خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این آزمایشگاه باعث می‌شود که مدت زمان تعیین تکلیف تشخیص بیماری کرونا برای نمونه های گرفته شده به حداقل ممکن برسد.

 

دکتر کریمیان در خاتمه سخنان خود از تلاش و احساس مسئولیت مجموعه مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه در جهت راه اندازی آزمایشگاه تشخیص مولکولی کروناویروس تقدیر نمود و یادآور شد: این اقدام گامی مهم و ارزنده در جهت خدمت به مردم استان به ویژه بیماران است و در تسریع چرخه درمان آن موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.