1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتونی در جاده‌های ایلام نصب می‌شود

  • کد خبر : 25883
  • 12 تیر 1403 - 17:02
۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتونی در جاده‌های ایلام نصب می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در راستای ارتقای ایمنی و رفع نقاط حادثه‌خیز عملیات اجرایی نصب ۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتنی در محور‌ها و راه‌های سطح این استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: نصب جداکننده و حفاظ بتونی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: امسال نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی (حفاظ بتونی و جداکننده) در سطح محور‌های مواصلاتی در دست اقدام است که تاکنون ۱۰ کیلومتر از این میزان در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: اعتباری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای این میزان نصب جداکننده و حفاظ بتونی در سطح جاده‌های استان هزینه خواهد شد.

چشمه خاور اضافه کرد: در بازه زمانی فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۷۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتونی در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

وی از شناسایی نقاط پرحادثه استان با همکاری پلیس راه در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمامی تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.