0
استاندار ایلام:

ایلام همواره از استان‌های پیشتاز مشارکت در انتخابات بوده است

  • کد خبر : 25847
  • 08 تیر 1403 - 13:32
ایلام همواره از استان‌های پیشتاز مشارکت در انتخابات بوده است
استاندار ایلام با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این استان در انتخابات، گفت: مردم این استان در همه عرصه‌های سیاسی نظیر انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند و امروز نیز در هشتم تیرماه خالق حماسه‌ای باشکوه خواهند بود.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا استاندار ایلام با حضور در مدرسه توحید شهر ایلام به منظور شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: استان ایلام در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با مشارکت ۵۳.۳ رتبه چهارم کشور را به لحاظ میزان مشارکت کسب کرد.

وی با بیان اینکه ایلام مردمی بصیر، فهیم و دارای بینش سیاسی هستند، افزود: مردم این استان همواره در بزنگاه‌های حساس از جمله در عرصه مشارکت در انتخابات، وفاداری خود به نظام و انقلاب و آرمان‌های والای امامین انقلاب نشان داده‌اند.

استاندار ایلام تصریح کرد: شعب اخذ رای در استان، از همان ساعات ابتدایی صبح، مملو از جمعیتی است که برای شرکت در انتخابات مهم ریاست جمهوری حضور یافته‌اند.

بهرام‌نیا افزود: این حضور گسترده، پرشور و خودجوش بیانگر این است که مردم دل در گرو انقلاب اسلامی و اعتلای میهن عزیز خود دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات امروز جمعه هشتم تیرماه در مقایسه با انتخابات گذشته از اهمیت خاصی برخودار است، یادآور شد: انتخابات تعیین سرنوشت به دست مردم است که برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: مسئولان استان در همان لحظات اولیه شروع انتخابات برای مشارکت در این رویداد در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند تا بدون درنگ و تاخیر در سرنوشت مملکت خویش سهیم باشند.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، لبیک به ولایت و تولید قدرت نرم نظام است، بیان کرد: مردم ایلام دلداده به نظام و ولایت هستند و به طور قطع امروز مشارکت حداکثری خود را در پای صندوق‌های رای به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.