6

بیش از ۶۹ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ ایلام از ابتدای سال تاکنون

  • کد خبر : 2867
  • 09 دی 1399 - 21:40
بیش از ۶۹ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ ایلام از ابتدای سال تاکنون

به گزارش حوادث ایلام; دکتر صید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه ایلام با بیان اینکه تعداد ۴۲ پایگاه در سطح استان فعال می باشد گفت: ۲۸ پایگاه جاده ای و ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی در سطح استان با ارائه خدمات فوریت های پزشکی به یاری مددجویان می […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر صید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه ایلام با بیان اینکه تعداد ۴۲ پایگاه در سطح استان فعال می باشد گفت: ۲۸ پایگاه جاده ای و ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی در سطح استان با ارائه خدمات فوریت های پزشکی به یاری مددجویان می شتابند.

 

وی در ادامه افزود که: تمامی آمبولانس ها در استان مجهز به GPS بوده و به صورت شبانه روزی جهت افزایش کیفیت خدمات رصد می گردند.

 

رئیس اورژانس ۱۱۵ ایلام با اعلام اینکه در طول ۹ ماهه سال جاری ۱۶۳۹۷ بیمار و مصدوم اورژانسی به همت نیروهای اورژانس استان به مراکز درمانی انتقال داده شده است ادامه داد: نزدیک به ۷۰ هزار تماس در این بازه زمانی با اورژانس ۱۱۵ استان برقرار شده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار مورد منجر به ماموریت اورژانسی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد تخصصی اورژانس مستقر در فرودگاه ایلام خدمات فوریت های پزشکی ارائه می دهد خبر داد که: ۱۹۴ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان در ۹ ماه گذشته انجام گرفته است.

 

علیمرادی یادآور شد: در مرکز پایش مراقبتهای درمانی(MCMC) هماهنگی جهت اعزام بیماران در داخل استان تعداد ۲۹۴۰ مورد و اعزام های بیماران به مراکز درمانی خارج استان تعداد ۴۱۶ مورد انجام گرفته است.

 

وی همچنین به ۲۶۱۹ ماموریت انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان های استان و ۱۱۹۶ مأموریت انتقال بین مراکز درمانی برای بیماران کرونایی اشاره کرد که در طی ۹ ماهه امسال ثبت گردیده است.

 

وی در پایان با اشاره به هزینه های بالای نگهداری پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان از خیرین هم استانی خواست تا برای کمک رسانی به راه اندازی پایگاه های اورژانس در سطح استان و کمک به حفظ سرمایه‌های اورژانس، تامین، تجهیز و خرید دستگاه های مورد نیاز، اورژانس ایلام را در راستای بهبود کیفیت و افزایش خدمت رسانی به مددجویان یاری رسانند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.