1
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف ۵۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 18406
  • 11 فروردین 1402 - 14:07
کشف ۵۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ایلام
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از کشف ۵۵ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ حسین نجفی، جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲، با محوریت کالا‌های گمرکی دخانی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد و اشراف اطلاعاتی و با اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی سیگار‌های خارجی و قاچاق در یکی از محله‌های سطح شهر ایلام و کشف مقادیر قابل توجهی کالای دخانی شدند.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید به عمل آمده از این انبار تعداد ۵۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک ملیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد:در این زمینه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی  با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضاءبرای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمان قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.