3
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام:

سریال «نون خ ۴» و معرفی جاذبه‌های طبیعی و تنوع زیستی استان ایلام

  • کد خبر : 18390
  • 10 فروردین 1402 - 14:52
سریال «نون خ ۴» و معرفی جاذبه‌های طبیعی و تنوع زیستی استان ایلام
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: ظرفیت‌های تنوع زیستی، مناطق تحت مدیریت و مرکز تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در استان به عوامل سریال جهت تصویربرداری و پخش در تیتراژ ابتدایی و بخش‌هایی از این سریال به عوامل آن معرفی و عملی شد.

به گزارش حادثه ایلام;علیرضا محمدی با اشاره به این‌که موضوع محیط زیست در چند سال گذشتهسریال «نون خ ۴» و معرفی جاذبه‌های طبیعی و تنوع زیستی استان ایلام مورد توجه جدی رسانه ملی قرار گرفته است، اظهار کرد: پخش جاذبه‌های طبیعی و حیات وحش در سریال پرطرفدار «نون خ» می‌تواند، نسبت به اهمیت جایگاه منابع طبیعی و زیست محیطی و ضرورت حفاظت و حراست از این سرمایه‌های ملی موثر باشد.

وی با تأکید بر این‌که یکی از نکات مثبت سریال «نون خ»، توجه به محیط زیست است، عنوان کرد: خوشبختانه سریال «نون خ» به عنوان یک سریال در بافت خرده فرهنگ بومی و محیط زیستی مورد اقبال مردم قرار گرفته است و بیشتر بازیگران و عوامل این سریال اکثرا نسبت به مسایل زیست محیطی دغدغه‌مند بودند.

محمدی تشریح کرد: در سریال «نون خ۴»، فرصتی فراهم شد تا بتوانیم گونه‌ای از جاذبه‌های محیط زیستی و حیات وحش استان را به خوبی به مردم طبیعت دوست ایران معرفی کنیم.

وی همچنین از کارگردان، دست اندرکاران و هنرمندان این سریال به پاس معرفی جاذبه‌های طبیعی و تنوع زیستی استان ایلام قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.