4
استاندار ایلام:

ثبت یک میلیون و ۷۸۰ هزار تردد در ایلام

  • کد خبر : 18335
  • 07 فروردین 1402 - 23:30
ثبت یک میلیون و ۷۸۰ هزار تردد در ایلام
استاندار ایلام گفت: یک میلیون و ۷۸۰ هزار تردد در استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در همایش وبیناری مدیران سراسر کشور و شورای اداری استان با اشاره تعداد بازدید‌های صورت گرفته از مراکز تفریحی، گردشگری، تاریخی و مذهبی استان از ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تاکنون گفت: تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی و مذهبی استان بازدید کردند.

وی با اشاره به پایش‌های مستمر مسیر‌های مواصلاتی استان برای کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان در ایام نوروز، تصریح کرد: آمار تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است که امیدواریم نظارت‌ها با همین شیوه استمرار داشته باشد.

بهرام نیا گفت: با حمایت وحیدی وزیر کشور تعداد ۲۶ کامیون ویژه حمل زباله برای شهرداری‌های استان، یک خودرو هیدرولیکی برای شهرداری ایلام، چهار تانکر آبرسانی برای چهار شهرستان مهران، آبدانان، چوار و هلیلان تهیه شد که جمعا برای این خرید این کامیون‌ها و تانکر‌ها ۱۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار ایلام بیان کرد: در بحث اربعین در بین ۵ استان هدف اربعین، ۳۱ استان کشور و ستاد کشوری اربعین با امتیاز ۹۸.۶۱ رتبه اول کشور را کسب کردیم و در حوزه اشتغال نیز با تحقق سه برابر بیش از میزان تعهد اشتغال تعیین شده رتبه نخست کشور را با بیش از ۱۵ هزار شغل کسب کردیم که در این راستا از مدیران استان و اصحاب رسانه که تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.