2
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

از نقاط قوت جامعه ما حجاب و عفاف است

  • کد خبر : 18257
  • 04 فروردین 1402 - 16:47
از نقاط قوت جامعه ما حجاب و عفاف است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از نقاط قوت جامعه ما حجاب و عفاف بوده است و دشمن تلاش کرده است که این نقطه قوت را به ضعف تبدیل کند و به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی است.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، گفت: تحول از نگاه ملی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که حرکت تحولی بر طرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است و طبیعتا تلاش دشمن برای زدودن نقاط قوت جامعه است و شدیدا مقابله می‌کند که این نقاط قوت که عامل پیشرفت ما است را ضعیف کند.
وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی به دنیال مایوس کردن مردم و جوانان است، کشور ما توانمند و قدرتمند است همان طور که در عرصه‌های مختلف توانسته ایم بر دشمن غلبه کنیم، می‌شود تورم را کنترل کرد و رشد اقتصادی ما به جایی برسد که بیکاری در جامعه وجود نداشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت عفاف و حجاب، گفت: یکی از نقاط قوت جامعه ما حجاب و عفاف بوده است و دشمن تلاش کرده است که این نقطه قوت را به ضعف تبدیل کند و به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی است که با غیرت زدایی، جامعه را از مسیر درست خارج کند.
وی با بیان اینکه افتخار زن مسلمان این است که حجاب اسلامی دارد و الگوی او حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) و زنان پاکدامنی هستند که دست از عفت و حجاب برنداشتند، گفت: عمل ننگینی در انگلیسی که مدعی آزادی و حقوق بشر هستند روی داد، پیرمردی را که از مسجد خارج شده بود، آتش می‌زنند آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و ایران برای یک نفر که با مرگ طبیعی فوت کرد، می‌خواستند به آتش بکشند، این پیرمرد، صرفا جرمش این است که مسلمان است این مدعیان حقوق بشر خود حرمت انسان و حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند.
وی مطرح کرد: در این ماه مبارک، به خانواده بپردازیم و در استان تلاش شود که حداقل هزار جلسه قرآنی در منازل داشته باشیم، خانواده‌های معزز شهدا و خیرین و هر کسی که توان دارد این مجلس را برگزار کند، کلاس تفسیر قرآن برگزار و گسترش داده شود.
وی افزود: کسانی که روزه نیستند به هر دلیل روزه نگرفته اند و معذور هستند، بدانند که تظاهر به روزه خواری ممنوع است و حرمت ماه رمضان باید حفظ شود، ظاهر جامعه اسلامی باید سالم باشد و کسی نمی‌خواهد روزه بگیرد، این پرده حیا را بین خود و خدای خود داشته باشد و همین اندازه ابراز بندگی موجب بخشاش او شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.