2
فرمانده انتظامی شهرستان بدره؛

عاملان قدرت نمایی زمین گیر شدند

  • کد خبر : 18173
  • 28 اسفند 1401 - 19:01
عاملان قدرت نمایی زمین گیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری 2 نفر از عاملان قدرت نمایی با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “محمدزمان بیگی” بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دونفر با سلاح سرد در ملا عام  اقدام به قدرت نمایی می کنند بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی  جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران انتظامی  مشخص شد دو جوان  به دلیل اختلافات در فضای مجازی با ورود به یکی از محلات شهر ،باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده اند و قدرت نمایی در ملاعام کردند.
فرمانده انتظامی بدره ادامه داد :ماموران پلیس امنیت و اطلاعات عمومی با عملیاتی هوشمندانه و مقتدرانه  پلیسی موفق به شناسایی عاملان  اصلی این قدرت نمایی که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بودند شدند.
سرهنگ “بیگی” تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی عاملان قدرت نمایی درمخفیگاهشان دستگیر که در تحققیات اولیه پلیسی به جرم خود اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان بدره با بیا ن اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند گفت :  پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به نقض کنندگان  امنیت مردم را به هیچ کس نخواهد داد و  اینکه خانواده ها بایستی ضمن نظارت بر فضای مجازی نوجوانان از اینگونه اتفاقات جلوگیری نمایند و لذا  شهروندان عزیز در صورت مشاهده  هرگونه مورد مشکوک با شماره ۱۱۰  پلیس را در انجام ماموریتهای خود یاری نمایند .
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.