4
رئیس پلیس راه ایلام؛

کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در محور های موصلاتی استان ایلام

  • کد خبر : 18153
  • 27 اسفند 1401 - 13:50
کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در  محور های موصلاتی استان ایلام
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت : با هدف ارتقاء ایمنی سفرهای نوروزی در بخش ناوگان عمومی ( حمل مسافر وبار)  طرح کاهش سرعت مجاز خودرو ها تا تاریخ 15 فروردین 1402 اجرا می شود.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی “در گفت وگو با خبر نگار مااظهار داشت: در اجرای مصوبات جلسه کمیته هماهنگی  طرح های ویژه ترافیکی نوروز، طرح کاهش ۱۰ کیلومتر بر سرعت مجاز خودروها  در ترددهای بین شهری در طول اجرای این طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت سلامت سفرهای هموطنان با ناوگان اتوبوس برون شهری و خودرو های حمل بار برای پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی در این حوزه، طرح مذکور با نظارت پاسگاه های  و گشت های  پلیس راه  انجام می شود.
رئیس پلیس راه انتظامی استان بیان داشت: مسافران اتوبوس ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس در طول سفر از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ مراتب را اعلام تا در اولین پاسگاه پلیس راه موضوع رسیدگی و با تخلف ارتکابی برخورد قانونی لازم انجام گردد.
سرهنگ کهزادی در خاتمه گفت:  برابر مقررات جاری در صورت وقوع تصادفات که رانندگان اتوبوس در وقوع آنها نقش تقصیر داشته باشند دفترچه کار و ثبت ساعت آنان برابر مدت های معین اخذ و بایگانی شده و از رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه مسافربری منع خواهند شد.
انتهای پیام/خبرنگار:سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.