4
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

مشترکین شرکت گاز استان ایلام از ۲۰۵ هزار عبور کرد

  • کد خبر : 18072
  • 25 اسفند 1401 - 14:13
مشترکین شرکت گاز استان ایلام از ۲۰۵ هزار عبور کرد
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان تاکنون بیش ۲۰۵ هزار مشترک جذب شده است.

به گزارش حادثه ایلام;محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تا‌کنون ۵ هزارو ۷۱۹ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

کشاورز با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف استان تاکنون بیش از ۱۲۱ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده است افزود: گازرسانی در مناطق شهری استان به اتمام رسیده و تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، پرونده گازرسانی در مناطق روستایی نیز بسته شود.

وی ادامه داد: ۲۶ شهر استان با جمعیتی بالغ بر ۱۰۹ هزارو ۹۹۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و هم‌اکنون همه شهر‌های استان گازدار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تصریح کرد: گازرسانی به ۲۴ جایگاه CNG در اقصی نقاط استان، احداث ۳۰۹ ایستگاه تقلیل فشار گاز، گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی استان، گازرسانی به یکهزارو ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی از دیگر اقدامات این شرکت است.

کشاورز تعداد کل روستا‌های ایلام را ۶۳۷ روستا عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵۵۵ روستا گازدار، ۳۲ روستا در دست اجرا، ۱۴ روستا در برنامه‌ریزی آتی گازرسانی و ۳۶ روستا بدلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از ۵ خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی به روستا‌های فاقد قابلیت گازرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد، ۱۱ روستا در آبدانان، ۳ روستا در ایلام، ۱۰ روستا در ایوان، ۶ روستا در دره‌شهر، ۵ روستا در دهلران و یک روستا در چوار هستند که در صورت موافقت شرکت ملّی گاز مبنی بر صدور مجوز و تخصیص اعتبار، این تعداد روستا نیز در آینده گازدار خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.