2
سردار " دلاور القاصی مهر":

ساماندهی پارکینگ خودروها در پنج شنبه و جمعه پایان سال

  • کد خبر : 18054
  • 25 اسفند 1401 - 7:16
ساماندهی پارکینگ خودروها در پنج شنبه و جمعه پایان سال
فرمانده انتظامی ایلام گفت : تمهیدات لازم برای ساماندهی پارکینگ خودروها در پنج شنبه و جمعه آخر سال اندیشیده شده است. 

به گزارش حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر ” با حضور در برنامه زنده تلویزیونی رووژنای ضمن تبریک ایام نوروز به هم استانی های ایلامی اظهار داشت : خوشبختانه در ایام چهارشنبه سوری هیچ گونه حادثه و تلفات جانی نداشتیم و این نشان از همراهی مردم با پلیس در راستای توجه به هشدارها و پیام های آموزشی و همچنین همراهی اصحاب رسانه و صدا وسیما بوده است.
وی از تمهیدات پلیس برای پنج شنبه و جمعه آخر سال و ساماندهی پارکینگ خودروها  خبر داد و گفت:انتظار داریم شهروندان عزیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیسی،انتظامی استان را همراهی کنند.
وی اضافه کرد:در پنجشنبه و جمعه آخرسال نیز که مردم به زیارت امام زاده های استان و  قبور اموات خود می روند تمهیدات لازم اندیشیده شده است و از مردم عزیز انتظار داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیسی،انتظامی استان را همراهی کنند.
فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد:به همین منظور پلیس راه استان طرح نوروزی را از تاریخ ۲۴ اسفند ماه الی ۱۴ فروردین با هدف افزایش گشت های هدفمند در محورهای مواصلاتی به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده ای با راه اندازی ۵۰ واحد گشت تخصصی و ۲۰واحد گشت تلفیقی با سایر سازمان ها تمام تلاش خود را جهت افزایش انضباط ترافیکی برای همشهریان عزیز ایلامی بکار گرفته است.
وی اظهارکرد :با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی از شهروندان می خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی  به خادمان خود در مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت ترافیکی کمک کرده و شرایط سفر خوبی را برای خود مهیا کنند.
وی در ادامه تصریح کرد:یکی از تخلفاتی که پلیس به شدت با آن برخورد می کند بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز است و پلیس در ایام تعطیلات نوروز با خودروهای که مرتکب تخلف حادثه ساز بشوند به شدت برخورد می کند و برابرتدابیر اندیشیده شده تا آخر تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس می مانند.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده اند،اظهار کرد: با آشکار سازی این نقاط و استقرار گشت های پلیس راه در صدد کاهش تصادفات جاده ای در این محورها هستیم و امیدواریم رانندگان نیز تا زمان رفع کامل این نقاط با پلیس همکاری لازم را بعمل بیاورند تا شاهد وقوع حادثه ناگوار در این محورها نباشیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.