2
به میزبانی دهلران برگزار شد؛

برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان ایلام با حضور ۲۷۰ نجاتگر+تصاویر

  • کد خبر : 17920
  • 19 اسفند 1401 - 9:19
برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان ایلام با حضور ۲۷۰ نجاتگر+تصاویر
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام از برگزاری دوره بازآموزی و توان افزایی طرح امداد ونجات نوروزی با حضور ۲۷۰ نجاتگر خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سجاد حیدریان، با اشاره به برگزاری دوره بازآموزی و توان افزایی جاده ویژه نجاتگران هلال احمر استان ایلام ، اظهار داشت: این دوره در دو حوزه شهرستان های شمالی و جنوبی به میزبانی دو شهرستان دهلران و چرداول با حضور ۲۷۰ نجاتگر جمعیت هلال احمر در سراسر استان برگزار شد.
حیدریان با بیان اینکه امدادگران هلال احمر نباید بدون تخصص در حوادث حضور پیدا کنند، افزود: مسئولیت پذیری، منظم بودن و مدیریت زمان در امدادگری بسیار حائز اهمیت است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد ۲۷۰ نفر از نجاتگران در این دوره توان افزایی شرکت کردند، اظهار داشت : این دوره با هدف افزایش توانمندی و سرعت عمل، جهت ارائه خدمات بهتر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره تخصصی، نجاتگران با مباحثی همچون اقدامات پیش بیمارستانی، آشنایی با خودروی نجات، آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت در صحنه، نحوه رهاسازی و تثبیت خودروها، چرخه پاسخگویی به حوادث به صورت میدانی و کار عملی از طریق انجام سناریوهای مختلف را فرا گرفته اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.