5
امام جمعه موقت ایلام:

تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان به کشور

  • کد خبر : 17939
  • 19 اسفند 1401 - 23:33
تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان به کشور
خطیب موقت نماز جمعه ایلام گفت:دشمنان با تهاجم گسترده فرهنگی مد نظر خود در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جهان اسلام و کشور‌های آزادی خواه جهان و تسلط بر این کشور‌ها هستند.

به گزارش حادثه ایلام; حجت الاسلام شمس اله سراج خطیب موقت نماز جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت:جبهه استکبار با شعار فریبنده استقرار دموکراسی بر کشورهایی، چون عراق، لیبی و افغانستان یورش برد و این کشور‌ها را به تسلط خود درآورد و برای مقابله با فتنه‌های فریبنده جهان استکبار باید تاریخچه جنایات آن‌ها در سطح دنیا مخابره و بیان شود.

وی بیان کرد: دشمنان با تهاجم گسترده فرهنگی مد نظر خود در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جهان اسلام و کشور‌های آزادی خواه جهان و تسلط بر این کشور‌ها هستند.

وی ادامه داد: یکی از جنایات بزرگ بشری جبهه استکبار حمله خونین و ناجوانمردانه هواپیما‌های عراقی با پشتیبانی هوایی فرانسه در ایلام بود که در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۶۳ مردم آواره روستای ماربره را به خاک و خون کشیدند.

وی گفت: فرانسه در حالی طی ماه‌های اخیر داعیه حمایت از مردم ایران را دارد که جنایات زیادی را در حق مردم ایران از جمله ایلام داشته است و باید در محاکم بین المللی پاسخگوی جنایات خود باشد.

وی به سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید شرایط برای تقویت بنیه علمی فرزندان ایثارگران فراهم باشد.

وی مطرح کرد: نهضتی در خصوص حجاب و عفاف در کشور آغاز شده و قرار است که قوانین آن در مجلس تصویب شود، در خصوص بحث حجاب و عفاف هر کسی هر وظیفه‌ای در خصوص حجاب و عفاف باید اقدام کند، البته با فرهنگ سازی و در آرامش و تذکر لسانی، باید حجاب و عفاف را در جامعه مورد توجه قرار داد.

وی در پایان با تقدیر از بانیان برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در مرکز استان، مطرح کرد: لازم است که بیش از این‌ها برای شادی آفرینی و نشاط در جامعه فعالیت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.