2
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ایلام:

امنیت در عمق خاک کشور بخش مهم آن مربوط به امنیت در مرزهاست

  • کد خبر : 17781
  • 13 اسفند 1401 - 17:35
امنیت در عمق خاک کشور بخش مهم آن مربوط به امنیت در مرزهاست
جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت:امنیت در عمق خاک کشور بخش مهم آن مربوط به امنیت در مرزها است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار قاسم رضایی ظهر روز شنبه در جمع فرماندهان و مرزبانان منطقه‌ای غرب کشور و رزمایش اقتدار هشت در مرز دهلران اظهار کرد: عزت و آرامش کشور حاصل خون شهداست و امروز نسل جوان ما این مسیر را ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ابراز کرد: تقارن این روز با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان تقارنی شیرین است چرا که در این رزمایش، نسل جوان پای کار هستند و جوانان مصمم، با تجربه، با بصیرت و روحیه انقلابی موجب ترس و لرز دشمنان شده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و بویژه صنعت و تولید و همچنین اتحاد ملت، افزود: این پیشرفت‌ها موجب شده است که دشمنان فتنه و توطئه‌های مختلف را طراحی کنند و امروز مرزبانان کشور در رزمایش اقتدار هشت، اقتدار نظام را به دشمنان نشان دادید.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: همه سازمان‌های نظام و بویژه نیروهای مسلح در کنار هم هستند، سپاه و بسیج و مرزبانی و ارتش و مردم در کنار هم هستند و انسجام آنان شکست ناپذیر است و امروز پنج استان کشور که با کشورهای همسایه روابط حسنه داریم این رزمایش اجرا کرده‌اند چون مرز مشترک رزمایش مشترک می‌خواهد.

سردار رضایی افزود: امروز در دهلران شاهد این رزمایش بودیم و خدا را شاکریم که بگوییم مرزبانی از نیروهای موفق است با ۱۵ کشور همسایه ایم ولی علی رغم توطئه‌های دشمنان کشوری امن داریم.

امنیت در عمق خاک کشور بخش مهم آن مربوط به امنیت در مرزهاست

وی تصریح کرد: عشایر هم در کنار ما هستند و همه رده‌های نیروهای مسلح در حراست از مرزها پویا و مشرف هستیم و یکی از خوبی‌های این رزمایش تعامل با کشورهای همسایه بود بخوبی رزمایش اجرا و شاهد روحیه انسجام و وحدت و ایثار و دفاع مقدسی بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در این رزمایش سناریوها بخوبی و دقیق اجرا شد و از فرمانده مرزبانی کشور و همکاران، استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران و اعضای شورای تأمین استان ایلام و همکاری آنها و صداوسیما و مرزنشینان در شهرستان دهلران قدر دانی می‌کنم.

سردار رضایی یادآور شد: از همه مرزبانان که بابصیرت مرزها را صیانت می‌کنند قدر دانی می‌کنم که آرامش به کشور هدیه و فتنه‌ها را در مرز خنثی می‌کنید و استمرار روحیه و منش دفاع مقدس را در مرزبانی شاهد هستیم.

وی افزود: شما شبانه روز مرز را رصد و در کشف سلاح و مهمات و مشروبات و ضد تولید اقتصادی یا از خروج کالاهای اساسی جلوگیری می‌کنید و ترددهای غیر مجاز را مدیریت و گروهک‌های ملحد را با هوشیاری خنثی می‌کنید و بدون هیچ تبلیغاتی با اشرافیت اطلاعاتی خوب تعامل با مرزهای همسایه دارید و بستر برای سرمایه گذران فراهم می‌کنید و در کشاورزی و صنایع تبدیلی مرزبانی را با مرزنشینان همراه کرده و با شما همکاری دارند.

جانشین فرمانده انتظامی کشوربا اشاره به اینکه امنیت در عمق خاک کشور بخش مهم آن مربوط به امنیت در مرزهاست، افزود: رزمایش و تاکتیک‌ها خوب بود و نمادی از برنامه‌ها و اقدامات بود و مراکز آموزشی را در رزمایش شرکت دادید و هدف رزمایش اینکه یابد عیب‌ها را بر طرف یا احصا و بر اساس مأموریت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: براساس وظایف و مأموریت مرزبانی که همانا تعاملات و همسو کردن گشت‌های همزمان برای مناطق مشترک مرزی که هر جغرافیایی یک مأموریت خاصی دارد و در طول سال تمرینات ادامه یابد و رزمایش‌های مشترک باید مدنظر باشد و مبتنی بر برآورد اطلاعاتی باشد.

سردار رضایی گفت: در الکترونیک لایه‌های مختلف را مد نظر قرار دهید و در حوزه جسمانی خوب بود و این عملیات در یک هفته و با پنج هزار نفر اجرا کردید و این جای قدر دانی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.