6
سردار " دلاور القاصی مهر"

کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام 

  • کد خبر : 17586
  • 10 اسفند 1401 - 17:00
کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام 
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 94کیلو و460 گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار” دلاور القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در  تشریح این خبر عنوان کرد:در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از استان های جنوبی به غرب کشور فعالیت دارد موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)  و با اعزام چند اکیپ از ماموران به محورهای مواصلاتی استان،  و با انجام  شگردهای خاص پلیسی تعداد ۲ دستگاه خودرو سواری در مبادی ورودی شهر ایلام شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف شدند.
فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد : در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۹۴  کیلو و ۴۶۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در خودروها جاساز شده کشف و ضبط  و در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر  که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار القاصی مهر با بیان اینکه در سالجاری شاهد افزایش ۲۲ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه شال قبل بوده ایم، اظهار کرد : مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه بوده که پلیس با حمایت دستگاه قضاء با سوداگران مرگ مقابله خواهدکرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.