4
فوری

رئیس جمعیت هلال احمر دهلران منصوب شد

  • کد خبر : 17589
  • 10 اسفند 1401 - 17:04
رئیس جمعیت هلال احمر دهلران منصوب شد
با حکم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، محمدی مقدم به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر دهلران منصوب شد.

به گزارش حادثه ایلام;با حکم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان محمدی مقدم بعنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر دهلران منصوب شد و آئین معارفه با حضور معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
نعمت اله حاتمی در این آئین با اشاره به وظایف و رسالت مهم هلال احمر درمواقع بحرانی گفت:امدادرسانی و اسکان اضطراری در مواقع بحرانی از وظایف مهم این جمعیت است.
وی به تشکیلات این جمعیت در حوزه داوطلبان و جوانان هم اشاره و افزود:آموزش ها نقش موثری در کارایی نیروها دارد که باید با جدیت دنبال شود.
معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و گستردگی شهرستان بر ضرورت تامین امکانات و تجهیزات هلال احمر شهرستان تاکید و گفت:هلال احمر با تمام توان و ظرفیت و امادگی و بویژه امادگی پایگاه های امداد جاده ای و ظرفیت نیرو پای کار باشد.
حاتمی از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خواست این شهرستان را بعنوان پایگاه ویژه ای برای امدادرسانی در حوزه جنوب استان در نظر گیرد.
وی با تقدیر از زحمات بوستانی رئیس قبلی جمعیت هلال احمر دهلران گفت:رئیس جدید هم باید تکریم ارباب رجوع و کار وخدمت جهادی به تبعیت از سیاست های دولت در دستور کار  قرار دهد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم با اشاره به گستردگی دهلران گفت: کار هلال احمر در دهلران با توجه به گستردگی آن زیاد است و این نیازمند کار جهادی است.
غلامرضا علی محمدی  به چهارده گروه هلال احمر در بحران اشاره و افزود:در بحران ها ما بازوی حاکمیت هستیم و از ظرفیت نیروهای داوطلب استفاده می کنیم.
بوستانی که پیش از این رئیس جمعیت هلال احمر دهلران بود بعنوان رئیس جدید هلال احمر آبدانان منصوب شد.
حمزه محمدی مقدم هم از پاسداران سپاه ناحیه دهلران است که بعنوان رئیس جدید هلال احمر دهلران منصوب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.