2
استاندار ایلام:

۱۱۰ میلیارد ریال از سهم آلایندگی در استان ایلام پرداخت شد

  • کد خبر : 17568
  • 09 اسفند 1401 - 20:54
۱۱۰ میلیارد ریال از سهم آلایندگی در استان ایلام پرداخت شد
استاندار ایلام گفت: در سه ماه چهارم سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱۰ میلیارد ریال سهم آلایندگی استان پرداخت شده است.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا  استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره  به عایدات استان از سهم مالیات آلایندگی ها، گفت: کمیته‌ای برای بررسی میزان آلایندگی شهرستان‌های ایلام، مهران چوار و ایوان مشخص شده و محیط زیست متولی اصلی میزان آلایندگی هر شهرستان است که در سه ماه چهارم سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱۰ میلیارد ریال سهم آلایندگی استان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت تمامی ملاحضات قانونی در تدوین طرح ها، گفت: طرح هادی شهر صالح آباد مهران با رعایت تمامی الزامات قانونی و حفظ حقوق بیت المال تصویب شد.

وی در خصوص تصویب طرح جامع- تفصیلی شهر میمه دهلران نیز افزود: با توجه به اینکه این شهر دارای ظرفیت‌های گردشگری و دارای یک موقعیت کریدور در طول مسیر است باید در تدوین طرح این شهر تمامی ملاحضات در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: کمیته متشکل از دفتر فنی استانداری، شهرداریها، محیط زیست، آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با رعایت تمامی الزامات قانونی و حفظ حقوق بیت المال در خصوص تدوین طرح هادی شهر میمه ملکشاهی تصمیم سازی کنند.

وی با اشاره به اعلام برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص نیاز به نیروی انسانی و تاکید بر عدالت در جذب نیروی انسانی، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مکلف است کمبود نیرو‌های خدماتی و کارشناس براساس نیازسنجی از طریق نیروی مازاد سایر دستگاه‌های اجرایی را تامین کند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ساماندهی کشتارگاه‌های دام استان گفت: با وجود اینکه هدف اصلی ما اشتغالزایی است، اما بصورت عملیاتی و قانونمند از کشتار‌های غیر مجاز استان جلوگیری و نظارت‌های بهداشتی بر کشتار‌ها تشدید می‌شود چراکه خط قرمز ما سلامتی و منافع مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.