3

شهرام عبدلی درگذشت

  • کد خبر : 17413
  • 06 اسفند 1401 - 15:29
شهرام عبدلی درگذشت
مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد گفت: شهرام عبدلی به دلیل سکته و خونریزی مغزی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش حادثه ایلام;شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در ۴۶ سالگی در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

این بازیگر سینما برای فیلمبرداری سریال «آسوده باش» به مشهد مقدس سفر کرده بود که دچار خونریزی مغزی شد.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله‌ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در محله جوادیه تهران به دنیا آمد و تا ۱۷ سالگی در محله قلعه‌مرغی در جنوب تهران سکونت داشت.

او که اصالتا آذری است زمانی درباره کودکی خود گفته بود: بچه بازیگوش و درس نخوانی بودم و خانواده ام از دستم کلافه بودند. در مدرسه شبانه ادامه تحصیل و در کفاشی کارگری می‌کردم تا اینکه در سه ماه حرفه‌ای شدم و حقوق ماهانه ام از حقوق پدرم بیشتر شد و پدرم اصلا باور نمی‌کرد که من آنقدر تغییر کرده باشم. از بچگی در مهمانی‌ها رفتار اطرافیان را تقلید می‌کردم، پدرم هم به شدت به سینما علاقمند بود و به سینما می‌رفت و مخالف حضور من در عرصه هنر نبود.

شهرام عبدلی و فرزندانش

شهرام عبدلی دارای لیسانس رشته ادبیات بود. او در شهریور سال ۱۳۷۰ زمانی که ۱۵ ساله بود در مسیر خانه شان توجهش به بنری جلب می‌شود و از آنجا مسیر زندگی اش تغییر می‌کند.

او به آدرسی که روی بنر نوشته شده بود می‌رود و در کلاس‌های فرهنگسرای بهمن ثبت نام می‌کند!

مرحوم عبدلی در سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۳ ساله بود در تست سریال «همسفر» به کارگردانی قاسم جعفری قبول شد و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت. اما اوج شهرت او در سال ۱۳۸۰ بود که دوباره در یکی از سریال‌های قاسم جعفری به نام «خط قرمز» در کنار شهرام حقیقت دوست، پویا امینی و سروش گودرزی به ایفای نقش پرداخت.

از شهرام عبدلی دو فرزند به نام‌های آرتین و آدرین به یادگار مانده است.

تشییع پیکر شهرام عبدلی در حرم مطهر رضوی

مرتضی اسکافی تهیه کننده سریال «آسوده باش» در مشهد گفت: پیکر شهرام عبدلی با حضور جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه منور رضوی امروز، در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام تشییع می‌شود.

او ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت “شهرام عبدلی” افزود: در حال حاضر پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

تهیه کننده سریال آسوده باش ادامه داد: قرار است پس از غسل دادن پیکر عبدلی، طبق درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسمی برای وی راس ساعت ۱۴:۳۰ در حرم مطهر رضوی برگزار شود.

اسکافی بیان کرد: با هماهنگی آستان قدس رضوی تشییع پیکر این هنرمند از ورودی بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی به همراه جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه و خانواده وی در صحن کوثر آغاز می‌شود و پس از قرائت نماز بر پیکرش مراسم به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.