3
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛

ارتقای اضطراری ظرفیت تصفیه خانه آب ایلام

  • کد خبر : 17407
  • 06 اسفند 1401 - 15:25
ارتقای اضطراری ظرفیت تصفیه خانه آب ایلام
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: طرح ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب ایلام به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه به عنوان طرح ویژه اضطراری استان نیز آغاز شده است.

به گزارش حادثه ایلام;پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: حفر و تجهیز  ۱۶ حلقه چاه در شهرهای ایلام، لومار، آسمان آباد، شهرک توحید، آبدانان و شهرستان دهلران جهت افزایش ظرفیت تامین آب شهری و روستایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: حفر و تجهیزاین  ۱۶ حلقه چاه آب به منظور تامین آب پایدار در مناطق شهری و روستایی استان جزو برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل آبفای ایلام ادامه داد: مطالعات و اجرای طرح ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب ایلام به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه به عنوان طرح ویژه اضطراری استان نیز آغاز شده است.

ناصری عنوان کرد:  انجام مطالعات ژئوتکنیک در محل احداث ۲ باب مخزن بتنی به حجم های سه و پنج هزار مترمکعبی در شهر ایلام جهت تامین آب زون های فشاری و لایه های مرزی دارای افت فشار و جزو اولویت های این شرکت در شهر ایلام است.

مدیر عامل آبفای ایلام با اشاره به اینکه، از دیگر برنامه‌های این شرکت، شروع عملیات اجرای ۳.۵ کیلومتر خط انتقال جهت آبرسانی به پهنه فشاری میلاد و مجتمع ۶۴۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایلام است، گفت: شهرستان دره شهر نیز از جمله شهرستان هایی است که با توجه به مشکلات تامین آب در برخی مناطق شهری و روستایی آن عملیات اجرایی فاز اول آبرسانی به شهر ماژین و ۱۸ روستای دارای مشکل کمی و کیفی آب با بهسازی سه دهنه چشمه، اجرای ۳.۲ کیلومتر خط انتقال فلزی و احداث و بهره برداری از یک واحد فیلتر تحت فشار آغاز شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.