3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس‌های نوروزی در ایلام

  • کد خبر : 17147
  • 03 اسفند 1401 - 19:41
پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس‌های نوروزی در ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس‌های نوروزی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از اول اسفندماه در استان آغاز شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه پیش فروش بلیط اتوبوس‌های نوروزی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از اول اسفندماه در استان آغاز شده است، بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی، بلیط سفر به شهر‌های مورد نظر را تهیه کنند.

وی از آمادگی برای عرضه غیرحضوری بلیط سفر در استان خبر داد و افزود: مسافران می‌توانند در این ایام به ۲ شکل اینترنتی یا حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌ها بلیط تهیه کنند.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۳۷۸ دستگاه ناوگان مسافری (اتوبوس، مینی بوس، سواری) در سطح استان، گفت: نظارت‌های دائمی بر عملکرد رانندگان به منظور رعایت ایمنی سفر با استقرار نماینده اداره کل در ترمینال مسافربری به صورت روزانه انجام می‌گیرد و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در این ایام کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهد.

وی از افزایش ۶۷ درصدی جابجایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با بکارگیری همه ظرفیت‌های لازم، سعی می‌شود خدمات شایسته به هموطنان ارائه گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.