4
رئیس پلیس راهور استان؛

لزوم جابجایی خودرو‌ها در تصادفات خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال

  • کد خبر : 16979
  • 01 اسفند 1401 - 16:40
لزوم جابجایی خودرو‌ها در تصادفات خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گفت: رانندگان در صورت بروز تصادف خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال موظف به جابجایی خودرو هستند.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ علی احمد شاوردی، رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در ساعاتی از روز با ترافیک و راه بندان در برخی از خیابان‌های اصلی شهرایلام مواجه هستیم که بخشی از دلایل این اتفاق ایجاد راه بندان توسط خودرو‌های خسارت دیده می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه طبق قانون در تصادفات خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال نیازی به کروکی و گزارش کارشناس پلیس نیست، رانندگان با توافق یکدیگر می‌توانند مدارک را بین خود رد و بدل کرده و برای دریافت خسارت به بیمه طرف قرار داد خود مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: براین اساس رانندگان در تصادفات خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۲۰ میلیون تومان موظف به جابجا کردن خودرو از محل وقوع تصادف و باز کردن راه برای سایر خودرو‌ها هستند.

سرهنگ شاوردی با بیان اینکه قطعاً با مسببان ایجاد راه بندان و مسدود شدن مسیر برای سایر خودرو‌ها برخورد می‌شود و با اعمال قانون مواجه خواهند شد گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در روز‌های پایانی سال با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همچنین رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و توجه کامل به جلو از بروز تصادف جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.