1
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان؛

«پسر نوجوان شیفته بازی آنلاین» حساب والدینش را خالی کرد

  • کد خبر : 16922
  • 29 بهمن 1401 - 12:10
«پسر نوجوان شیفته بازی آنلاین» حساب والدینش را خالی کرد
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از  کشف یک پرونده برداشت از حساب و دستگیری شخصی که برای افزایش سطح بازی بدون اطلاع به صورت اینترنتی از حساب مادر خود 250میلیون ریال برداشت کرده بود، خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “نوروز شریعتی” در  تشریح این خبر بیان داشت : در پی  مراجعه احدی از شهروندان خانم به پلیس فتا  مبنی بر اینکه طی چندین مرحله  مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت شده ،  موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های اولیه واقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتاآبدانان مشخص شد عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکی فرزند وی بوده که بصورت پنهانی اقدام به فعال سازی رمز دوم حساب و خالی کردن حساب مادر خود کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار و پس از مواجهه شدن با مدارک و مستندات و ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و انگیزه خود را افزایش سطح بازی آنلاین اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه  امروزه  فضای مجازی دارای چالش‌ها و جذابیت‌های بسیاری بوده و بخش لاینفکی از زندگی ما را تشکیل داده است، به شهروندان توصیه کرد: کودکان و نوجوانان هنگام رویارویی با این فضا چنانچه مدیریت نشوند دچار آسیب‌های اجتماعی شده و در دام مجرمان سایبری گرفتار خواهند شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.