2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام؛

آسفالت ۱۹۲کیلومتر از راه‌های روستایی استان ایلام

  • کد خبر : 16907
  • 26 بهمن 1401 - 23:33
آسفالت ۱۹۲کیلومتر از راه‌های روستایی استان ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون آسفالت ۱۹۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در این مدت ۵۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان آسفالت حفاظتی (فوگسیل- میروسرفسینگ) انجام شده است.

وی افزود: اجرای ۳۳۵ کیلومتر شانه سازی، ۲۰۲ کیلومتر ریزش برداری و اصلاح شیب شیروانی یک هزار و ۳۶۴ کیلومتر در سطح راه‌های استان از دیگر اقدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام درسال جاری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای شناسایی، تعمیر پل و سایر ابنیه فنی آسیب‌دیده در محور‌های مواصلاتی استان ۵۰ دستگاه پل تعمیر و مرمت شده است.

چشمه خاور، شناسایی، اصلاح و تعمیر پل‌ها و همچنین دیگر ابنیه فنی آسیب دیده در جاده‌ها را وظیفه مهم اداره نگهداری ابنیه فنی ذکر کرد و گفت: در این مدت (ابتدای سال تا پایان دی ماه) عملیات تعریض ۱۴ دستگاه پل محور آبدانان – مورموری، هشت دستگاه پل کنجانچم و ۶ دستگاه پل محور مهران – دهلران انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.