2
فرماندار ویژه دهلران

۸۰پروژه همزمان با دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود

  • کد خبر : 16523
  • 11 بهمن 1401 - 22:27
۸۰پروژه همزمان با دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود
فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت:همزمان با دهه فجر 80 پروژه عمرانی،اقتصادی و خدماتی در این شهرستان کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

به گزارش حادثه ایلام;صادقی در نشست تشریح پروژه های دهه فجر با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: از این تعداد ۳پروژه کلنگ زنی و ۷۷پروژه بهره برداری می شود.
وی با اشاره به ۲۲پروژه عمرانی و ۵۸ پروزه اقتصادی افزود:برای این پروژه ها در مجموع ۳هزار و ۸۱۵میلیارد ریال هزینه می شود.
فرماندار ویژه دهلران بهره برداری از مینی ان جی ال دهلران را از مهمترین این پروژه ها ذکر کرد و افزود: در حوزه گازرسانی قریب ۳۰۰میلیارد ریال هزینه شده که منجر به گاز رسانی به هشت روستای شهرستان شده است.
صادقی از بهره برداری از پروزه های عمران شهری و روستایی در دهه فجر خبرداد و افزود: در زمینه ورزش،نوسازی مدارس،منابع طبیعی،برق و کشاورزی و فیبرنوری نیز پروژه های مهمی بهره برداری می شود که پروژه های کشاورزی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش تولید دارند.
وی به اقدامات راه وشهرسازی در یکسال گذشته هم اشاره و اظهار داشت:طی یکسال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان در شهرهای دهلران ، زرین آباد ، میمه و موسیان ب ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.
فرماندار ویژه دهلران صدور اسناد مالکیت تک برگ به نام دولت جمهوری اسلامی به تعداد بیش از ۷۰۰ مورد و  ثبت اولیه نهضت ملی مسکن بالغ بر پنج هزار و ۱۵۹ نفر که استعلامات آنها در دست بررسی است را از دیگر اقدامات یکسال گذشته راه وشهرسازی دهلران برشمرد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۷۳ نفر تایید اولیه شده اند و زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۵۸ هکتار است.
صادقی اجرای طرح هادی در سطح ۱۳ روستای شهرستان با اعتباری معادل ۱۰۵ میلیارد ریال شامل، اجرای جوی و جدول ، شن ریزی و بیس و آسفالت از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون برشمرد و افزود:تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم نامه تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۲ روستا با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  و پرداخت ۸۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان در طول یکسال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال نیز انجام شد.
وی گفت:پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۳۳ واحد مسکن محرومین در سطح شهرستان وپرداخت ۲۰ فقره کمک بلاعوض جهت تکمیل واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات است.
فرماندار ویژه دهلران پرداخت ۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و پرداخت ۱۲ فقره کمک هزینه بیمه و نظارت مسکن روستایی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال نیز از اقدامات بنیاد مسکن در دولت سیزدهم ذکر کرد و گفت:پرداخت ۱۸ فقره بلاعوض مسکن روستایی موضوع تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان به مبلغ ۹ میلیارد ریال و توزیع ۱۸ تن سیمان و ۳۶ تن میله گرد به آنها از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.
وی پرداخت هشت فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث حمام به مبلغ هشت میلیارد ریال، صدور ۴۱ جلد سند مالکیت اماکن روستایی، واگذاری بیش از ۱۴۲ قطعه زمین مسکونی در روستاهای شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.