4
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف بیش از ۶ هزار اقلام خوراکی تاریخ مصرف گذشته در ایلام

  • کد خبر : 16458
  • 02 بهمن 1401 - 16:56
کشف بیش از ۶ هزار اقلام خوراکی تاریخ مصرف گذشته در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از ۶ هزار اقلام خوراکی تاریخ مصرف گذشته و دستگیری یک نفر در ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد خوراکی و نوشیدنی‌های تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبار‌ها حاشیه شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس المنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از حضور در انبار مشخص شد فردی سود جو و فرصت طلب اقدام به فروش اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته می‌کند.

فرمانده انتظامی استان با توجه به اینکه در این انبار ۶ هزار و ۷۹۹ قلم اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف شد، ادامه داد: در این راستا صاحب مغازه به عنوان متهم دستگیر وپس ار تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه تمامی اجناس غیر مجاز از این انبار جمع آوری شد تصریح کرد: پلیس با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم چنانکه اطلاعی از این گونه فعالیت‌های غیر مجاز دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با همکاری مردم دست این متخلفان از جامعه کوتاه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.