2
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛

افزایش ۹ درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه ایلام

  • کد خبر : 16477
  • 02 بهمن 1401 - 20:39
افزایش ۹ درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه ایلام
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۹ درصدی فرآورش گاز و ۱۶ درصدی فروش محصولات پنج گانه این شرکت خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;روح اله نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به این‌که از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری تزریق شده است گفت: این مقدار گاز تزریقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تولید و فروش ۹ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی اتان تولید شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد، و فروش آن نیز ۱۸ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۲۳ درصدی تولید گاز مایع خام در ۹ ماهه امسال خبر داد و یادآور شد: در این مدت فروش گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

نوریان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از ۹۰۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید شده است، گفت: از این مقدار ۷۸۱ هزارو ۴۱۱ بشکه بفروش رسیده است.

وی از تولید بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: با توجه به ذخیره سازی سال گذشته مقدار ۶۳ هزارو ۲۶۱ تن از طریق بورس به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

نوریان به عملکرد این واحد صنعتی در دریافت گاز غنی ورودی اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت گاز غنی ورودی به این پالایشگاه یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به تعهد پالایشگاه در این مدت ۹ درصد بیش از تعهد مصوب خوراک دریافت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.