5
مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد؛

پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان جهت حمایت از بیماران خاص ایلامی

  • کد خبر : 16343
  • 29 دی 1401 - 10:55
پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان جهت حمایت از بیماران خاص ایلامی
مدیرکل بیمه سلامت گفت: با ایجاد صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج ۵۰۰ میلیون تومان هزینه مداوا به این عزیزان پرداخت شده است.

به گزارش حادثه ایلام; نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تصویب اساسنامه هیئت وزیران صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج تأسیس شد.

وی افزود: بیماران خاص، صعب‌ العلاج و نادر استان ایلام جهت بهره‌مندی از بسته‌های خدماتی، به سامانه شهروندی بیمه مراجعه کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: با تاسیس صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج  و راه اندازی آن در استان ایلام بیماران می توانند از حمایت های این صندوق بهره مند شوند.

رحیمی گفت: این صندوق ۱۱۱ بیماری خاص و صعب العلاج را تحت پوشش خود قرار داده و تعداد ۲۷ بیماری از این نوع در سامانه بارگزاری شده و بسته خدمتی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به این که بیماران با هر گونه پوشش بیمه ای که قبل از اجرای این طرح روند درمان خود را آغاز کرده اند از تاریخ اول مهر ماه تا کنون می‌توانند با ارائه مدارک لازم هزینه های خود را تا سقف ۵۰ میلیون تومان ظرف مدت یک هفته دریافت نمایند، گفت: لازم به ذکر است در این مدت کوتاه سازمان بیمه سلامت با استفاده‌ از صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج توانسته است ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه های بیماران مذکور را پرداخت کند.

وی ادامه داد: بانک صادرات به عنوان بانک عامل ۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه را به بیماران صعب العلاج اختصاص داده است که تا پایان دی ماه بیش از ۱۰۰۰ نفر جهت استفاده از این تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

مدیر کل بیمه سلامت استان در پایان گفت: ضمن تشکر از همراهی همیشگی اصحاب رسانه در یاری رساندن به سازمان بیمه سلامت جهت ارائه خدمات بهتر به هم استانی های عزیز از آنان درخواست داریم با اطلاع رسانی به موقع در خصوص خدمات صندوق حمایت از بیماری های خاص مارا همراهی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.