3
خانه دسته‌بندی نشده
معاون استاندار ایلام خبر داد؛

تامین اقلام اساسی در بازار ایلام/نظارت‌ها افزایش می یابد

  • کد خبر : 16085
  • 20 دی 1401 - 17:47
تامین اقلام اساسی در بازار ایلام/نظارت‌ها افزایش می یابد
معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به تامین اقلام اساسی در بازار ایلام، گفت: نظارت‌های فوق العاده ویژه پایان سال در بازار اجرا می شود.

به گزارش حادثه ایلام;شهریار عباسی ظهر سه شنبه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و جلسات مختلف کمیته راهبری، تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید اندیشیده شده و در بازه زمانی مشخص، فرآیند توزیع آن شروع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام تأکید کرد: با شروع طرح، نظارت کافی بر قیمت، نگهداری و توزیع میوه شب عید صورت گیرد.

عباسی با تاکید بر جلوگیری از اخلال در بازار میوه شب عید گفت: افزایش جایگاه‌های عرضه میوه در آن ایام ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به اینکه نرخ تورم ۵ رتبه در یکسال گذشته نزول کرده است، بر ضرورت پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمت‌ها در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: لازمه استمرار کاهش نرخ تورم، اجرای منظم بازرسی‌ها است.

عباسی در ادامه از اجرای بازرسی‌های فوق العاده با هدف تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار و یا عرضه خارج از شبکه تأکید کرد و گفت: با هرگونه دلالی و گران فروشی با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی افزود: با نظارت بر تأمین به موقع و توزیع مطلوب کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی جلوگیری بعمل می‌آید.

عباسی در پایان با اشاره به روند توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان اظهار کرد: عوامل فروش گوشت قرمز و گوشت مرغ براساس قیمت اعلام شده مجاز به فروش این محصولات هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16085
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.