5
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان

کالاهای قاچاقی که با هوشیاری پلیس هلیلان به مقصد نرسید 

  • کد خبر : 15952
  • 15 دی 1401 - 19:08
کالاهای قاچاقی که با هوشیاری پلیس هلیلان به مقصد نرسید 
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان از کشف انواع البسه و لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیاردو 240میلیون ریال ودستگیری 3 نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مجتبی مهدیان ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هلیلان در محور ایست و بازرسی پل سیمره هنگام کنترل خودروهای عبوری ۳ دستگاه خودرو سواری را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد ۱۱ هزار ۸۴۴ قلم انواع لوازم آشپزخانه ، تعداد ۳۴۸ ثوب البسه ، بیست دستگاه خوردکن ، ۱۵ هزار عدد فندک خارجی ، هشت دستگاه سرخ کن با مارک های خارجی که همگی فاقد مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: ۳ نفر متهم در این زمینه دستگیر ،سه دستگاه خودرو توقیف که پس از تشکیل پرونده قضائی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ مهدیان در پایان گفت : پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

‏انتهای پیام

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.