5

کشف محموله ۲میلیاردی سیگار و تنباکو قاچاق در هلیلان

  • کد خبر : 15493
  • 25 آذر 1401 - 10:26
کشف محموله ۲میلیاردی سیگار و تنباکو قاچاق در هلیلان

سردار” دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام; در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی پل سیمره  هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مشکوک و خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی […]

سردار” دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام; در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی پل سیمره  هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مشکوک و خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این خودرو تعداد۴ هزار و ۳۵۰ پاکت تنباکو از نوع دوسیب قلیان و تعداد ۴۴ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۶۶۰میلیون ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو نفر متهم و توقیف یکدستگاه خودرو در این زمینه، تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

‏انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.