3

سونیا شریفی سوژه جدید دروغگویی رسانه‌های معاند

  • کد خبر : 15469
  • 24 آذر 1401 - 16:03
سونیا شریفی سوژه جدید دروغگویی رسانه‌های معاند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;در یکی از جدیدترین نمونه‌های خبرسازی یک سایت تجزیه‌طلب که این روزها خبرسازی‌های زیادی را به نفع جریان ضد‌‌انقلاب ترتیب داده، مدعی شده دختری به نام «سونیا شریفی» به «محاربه» محکوم شده است. اسم سونیا شریفی را که در فضای مجازی جستجو کنید متوجه می‌شوید که نوع خبرسازی و حمایت […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;در یکی از جدیدترین نمونه‌های خبرسازی یک سایت تجزیه‌طلب که این روزها خبرسازی‌های زیادی را به نفع جریان ضد‌‌انقلاب ترتیب داده، مدعی شده دختری به نام «سونیا شریفی» به «محاربه» محکوم شده است.
اسم سونیا شریفی را که در فضای مجازی جستجو کنید متوجه می‌شوید که نوع خبرسازی و حمایت سیاسی از آن به گونه‌ای بوده است که حتی‌ ‌کاتجا لیکرت، از نمایندگان پارلمان آلمان را مجاب کرده‌اند در توییتر خود اعلام کند کفالت سیاسی سونیا شریفی را برعهده می‌گیرد.
البته این اتفاق یعنی به میدان آوردن مقام‌های سیاسی از همه‌ جا بی‌خبر غربی از برخی افراد مورد هدف جریان رسانه‌ای معاند، طی روزهای گذشته هم مسبوق به سابقه بوده است.

دادستان شهرستان آبدانان:
پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و کیفرخواستی برای او صادر نشده است بنابراین ادعای صدور حکم محاربه برای متهم صحت ندارد.
سونیا شریفی در جریان اغتشاشات اخیر در شهرستان آبدانان استان ایلام بازداشت شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.