2

تامین امنیت توسط پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست

  • کد خبر : 15304
  • 19 آذر 1401 - 12:51
تامین امنیت توسط پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در جمع کارکنان انتظامی شهرستان  اظهار داشت: نگرش مردم نسبت به پلیس نتیجه رفتار ماموران انتظامی در کلانتری‌ها به عنوان ویترین پلیس است. وی با اشاره به این که مردم اقتدار پلیس را دوست دارند، اما این اقتدار بایستی توام با رافت اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در جمع کارکنان انتظامی شهرستان  اظهار داشت: نگرش مردم نسبت به پلیس نتیجه رفتار ماموران انتظامی در کلانتری‌ها به عنوان ویترین پلیس است.

وی با اشاره به این که مردم اقتدار پلیس را دوست دارند، اما این اقتدار بایستی توام با رافت اسلامی باشد گفت: بایستی با ارائه خدمات مضاعف سطح رضایتمندی مردم از پلیس افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد:ماموران پلیس همیشه در حال خدمت به مردم هستند و نقش پلیس به عنوان متولی تامین امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ حیدری زاد با تاکید بر اینکه نقش پلیس در تحکیم رابطه مردم با نظام بسیار تاثیرگذار است، بیان کرد: عملکرد مثبت پلیس در کمک به مردم باعث ایجاد نگاه مثبت بین مردم و تحکیم رابطه مردم و نظام می‌شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.