3

مدیران اجرایی اولویت های استان را در برنامه هفتم توسعه ارائه دهند

  • کد خبر : 15283
  • 17 آذر 1401 - 23:46
مدیران اجرایی اولویت های استان را در برنامه هفتم توسعه ارائه دهند

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: توسعه هم جانبه کشور بر پایه اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقا سرمایه گذاری و اشتغال است و باید مبنای تمامی تصمیم گیری‌های کلان در کشور این چهار فاکتور باشد. وی با […]

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: توسعه هم جانبه کشور بر پایه اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقا سرمایه گذاری و اشتغال است و باید مبنای تمامی تصمیم گیری‌های کلان در کشور این چهار فاکتور باشد.
وی با اشاره به نرخ موالید در ایلام، گفت: نرخ موالید کشوری ۱.۶ است، اما نرخ موالید در ایلام ۱.۳ و پایین‌تر از میانگین کشوری است که می‌طلبد همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کاهش میزان طلاق، افزایش میزان ازدواج و افرایش نرخ موالید همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در مرکز برای افزایش اعتبارات استان گفت: ۱۸۰ میلیارد به سفر معاون اجرایی رییس جمهور افزوده شد که این مبلغ مصوب این سفر ۹۰۰ میلیارد بود که به یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت و مقرر شد تا پایان سال رقم قابل توجهی برای سامانه گرمسیری ابلاغ شود.
وی با اشاره به ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه کاره در استان، گفت: از مجموعه ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه کاره استان ۶ ایستگاه پمپاژ کشاورزی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
استاندار ایلام تاکید کرد: اخذ ماده ۲۳ برای پمپاژ‌های کشاورزی نیمه کاره استان که نیازمند اعتبارات بالایی دارند ضرورت دارد.
وی هنر مدیران را تکمیل پروژه‌ها در قالب قرارداد «بی او تی» عنوان کرد و گفت: مدیران توانمند که گره گشای مشکلات مردم و پروژه‌ها هستند در جلسات عمومی به رسانه‌ها و مردم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.