3

تکذیب اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان

  • کد خبر : 15159
  • 11 آذر 1401 - 12:36
تکذیب اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;مهدی شمس آبادی گفت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه‌های معارض و معاند و برخی افراد معلوم الحال منتشر و مدعی شده اند که ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان وبلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده اند که قویاً تکذیب می‌شود. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;مهدی شمس آبادی گفت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه‌های معارض و معاند و برخی افراد معلوم الحال منتشر و مدعی شده اند که ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان وبلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده اند که قویاً تکذیب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه رسانه‌های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی می‌زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه در خبر کذب و غیرواقعی این رسانه ها آمده است که در دادگاه کیفری یک زاهدان برای ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال حکم محاربه و اعدام صادر کرده است ضمن تکذیب این خبر یادآور می‌شوم که نه تنها برای این ۲ فرد مذکور؛ بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر ۱۸ ساله‌ای در دادگاه کیفری یک به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

به گفته شمس آبادی؛ مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه‌ای خود لازم است فریب رسانه‌های دروغ پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند.

 

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.