4

آغاز رقابت گروه‌های نمایشی سی و پنجمین جشنواره تئاتر ایلام

  • کد خبر : 15173
  • 11 آذر 1401 - 20:39
آغاز رقابت گروه‌های نمایشی سی و پنجمین جشنواره تئاتر ایلام

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;عقیل نوری دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر ایلام گفت: پنج اثر نمایشی در این جشنواره طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام به روی صحنه می‌روند. وی ادامه داد: روز نخست جشنواره نمایش داستان یک پایان به نویسندگی مصطفی کرمی و […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;عقیل نوری دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر ایلام گفت: پنج اثر نمایشی در این جشنواره طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام به روی صحنه می‌روند.

وی ادامه داد: روز نخست جشنواره نمایش داستان یک پایان به نویسندگی مصطفی کرمی و به کارگردانی مهدی رادپور از شهرستان مهران و سپس نمایش رومانی به نویسندگی سعید خیرالهی و به کارگردانی مهرداد علیزاده از شهرستان آبدانان به روی صحنه می‌روند.

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر ایلام نمایش‌های اجرا شده در ۱۲ آذر ماه را شامل عروس جنگ به نویسندگی و کارگردانی احمد غلامی، نمایش سایه‌های پشت دیوار به نویسندگی آرش منصوری و کارگردانی زهرا چراغی و نمایش هملت ذوقی ، نوشته حمدالله جمالی و به کارگردانی صیدفاضل خانی عنوان کرد.

به گفته نوری، اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان یکشنبه ۱۳ آذرماه در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.