0
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خبر داد؛

۳۵۰فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ایلام بنا شده است

  • کد خبر : 15119
  • 09 آذر 1401 - 21:42
۳۵۰فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ایلام بنا شده است
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت:۳۵۰فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ایلام بنا شده است

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;جلال حمره، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام  امروز در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان  همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان از سال ۷۸ تشکیل شده و در این مدت نسبت به کل مدارس موجود ۳۰ درصد مشارکت ساخت داشته اند.

وی گفت: امسال ۳۹۰ مدرسه استان با یک هزار و ۱۲۸ کلاس درس استانداردسازی و به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مجهز شده اند.

حمره با بیان اینکه مردم استان فرهنگ مشارکت بالایی در راستای ساخت مدارس دارند، یادآور شد: در ایام کرونا در پویش‌های مردمی آجر به آجر وزارت و سازمان نوسازی مدارس کشور، استان ایلام همیشه بین ادارات اول تا سوم در کشور بوده که نشان از مشارکت پذیری و توجه مردم به آموزش و پرورش است.

وی با اشاره نقش بی بدیل بانوان در ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی در مدرسه سازی، گفت: با توجه به فعالیت شورای بانوان در مرکز استان، در سطح شهرستان‌ها نیز شورای مشابهی تشکیل شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با قدردانی از تمامی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز استان یادآور شد: خیرین مدرسه ساز با اهتمام و همدلی همواره در ساخت مدارس از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

حمره ادامه داد: مجمع خیرین ایلام در راستای ساخت فضای‌های آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار اهتمام ویژه‌ای دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان داشت: در ایلام بخشی مهمی از ساخت و ساز دو دهه انجام و در این راستا تاکنون ۳۵٠ فضای اموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده که از این تعداد ۴۴ فضای اموزشی توسط بنیاد برکت ساخت شده است.

حمره افزود: تا پایان سال جاری ۳۷ پروژه با ۱۴٠ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه سازی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴۳ پروژه مدرسه سازی در دست اجرا می‌باشد که از این تعداد ۳٠ طرح با ۱۳٠ کلاس درس با مبلغ ۵۶ میلیارد تومان با مشارکت خیرین ساخته می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگار علی محمدمرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.