3

کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر در دره شهر

  • کد خبر : 15111
  • 09 آذر 1401 - 13:39
کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر در دره شهر

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر دره شهر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر دره شهر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره شهر در یک عملیات مشترک با همکاری و پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان  و پلیس پلدختر توانستند احدی از فروشندگان موادمخدر را در کمترین زمان ممکن رصد کرده و آن‌ها را تحت کنترل قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مأموران با هوشیاری کامل و با هماهنگی مرجع قضائی توزیع کننده موادمخدر را در هنگام حمل مواد مخدر در یک عملیات همزمان دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مشترک یک نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۶ کیلو ۸۵۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد.

سردار القاصی مهر در پایان اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه انتظامی را از سرمایه‌های اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جامعه با تمام توان و تلاش خود پای کار است و با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

 

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.