3

۹۰۰ میلیاردتومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ایلام اختصاص یافت

  • کد خبر : 14855
  • 01 آذر 1401 - 17:50
۹۰۰ میلیاردتومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ایلام اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با تاکید بر تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان، افزود: در سفر معاون رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به ایلام ۹۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که این اعتبار به […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با تاکید بر تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان، افزود: در سفر معاون رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به ایلام ۹۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که این اعتبار به طرح‌های بسیار مهم که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به ایلام برای تونل کبیرکوه، پمپاژهای نیمه کاره استان، جاده مهران – دهلران، مسیر مواصلاتی ایلام – مهران …در نظر گرفته شده است.

بهرام نیا با قدردانی از حضور نمایندگان استان در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این نشست، افزود: بحث عدالت محوری و ایجاد توازن در بودجه مهم‌ترین بحث‌های مورد نظر در این نشست است.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر رعایت استانداردها در ساخت و سازها، بیان داشت: به خاطر تامین مسکن شهروندان و کمبود زمین در شهر ایلام، ساخت و سازها در ارتفاعات ایجاد می‌شود اما سطح اشتغال در ساخت و سازها باید استاندارد باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به قطعی برق، آب و گاز خانه باغ‌ها در شهرک صنعتی ایلام، گفت: آب و برق و گاز خانه باغ‌ها واقع در شهرک صنعتی ایلام قطع است و از طریق مراجع قضایی اقامه دعوی و پس از آن به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار می‌شود.

استاندار ایلام در خصوص تاسیس شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهرک صنعتی نیز تصریح کرد: زمانی که شرکت‌های فناور فعالیت خود را آغاز کنند باید دستگاه‌های خدمات رسان تا ورودی محل شرکت باید خدمات خود را ایجاد کند.

بهرام نیا در بخش سوم سخنان خود در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶، با بیان اینکه این تسهیلات شناور است، گفت: اگر چنانچه دستگاهی در جذب تسهیلات تبصره ۱۶ ناتوان باشد این اعتبارات به سایر دستگاه‌ها هدایت می‌شود.

وی با قدردانی از مدیرانی که اعتبار سفر رییس جمهور به استان دستگاه تحت مدیریت آنان تاکنون محقق نشده است اما با منابع داخلی دستگاه‌ها تحت مدیریت خود، طرح‌های را تکمیل کردند، گفت: تمامی اعتبارات سفر رییس جمهور به استان بطور کامل محقق می‌شود و ما نیز با قاطعیت از مدیرانی توانمند استان حمایت می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره توقیفات و دستاوردهای استان در بخش و حوزه‌های مختلف، گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و تیم اقتصادی استان در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور، اداره کل صمت استان رتبه نخست کشور، رتبه نخست ثبت اشتغال در سامانه رصد کشور، رتبه نخست پرداخت تسهیلات ازدواج و مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین کسب رتبه برتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام در بین استانداری‌های سراسر کشور از جمله مهم‌ترین توفیقات استان است که جای قدردانی دارد.

 

انتهای پیام/خبرنگار عباس حمیدی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.