2

کاهش ۳٫۵ درصدی آمار ازدواج در ایلام

  • کد خبر : 14836
  • 01 آذر 1401 - 2:35
کاهش ۳٫۵ درصدی آمار ازدواج در ایلام

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;نجم الدین خسروی سرپرست ثبت احوال استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تعداد ازدواج ها و طلاق ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: آمار ازدواج و آمار طلاق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب کاهش […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;نجم الدین خسروی سرپرست ثبت احوال استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تعداد ازدواج ها و طلاق ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: آمار ازدواج و آمار طلاق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب کاهش و افزایش داشته است.

وی افزود: ازدواج های صورت گرفته از ابتدای سال تا کنون هزار و ۸۰۲ مورد است که ماهانه ۳۱۹ مورد در دفاتر ثبت ازدواج استان به ثبت رسیده است.

سرپرست ثبت احوال ایلام یادآور شد: تعداد ازدواج های ثبت شده استان در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۳۲۰ مورد بوده که امسال با کاهش ۳/۵ درصدی مواجه شده است.

خسروی تاکید کرد: ۵۹۶ مورد طلاق نیز از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ثبت شده که ماهیانه ۸۵ مورد و شبانه روز ۲/۷۶ مورد طلاق در استان ایلام طی مدت یاد شده صورت گرفته است.

سرپرست ثبت احوال ایلام گفت: در سطح استان امار طلاق افزایش یافته و آمار ازدواج کاهش که این مورد زنگ خطر جدی است.

 

انتهای پیام/خبرنگار امیر صفری

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.