3

دهلران رتبه اول مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر استان کسب کرد

  • کد خبر : 14824
  • 30 آبان 1401 - 15:38
دهلران رتبه اول مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر استان کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام ;نشست شورای هماهنگی پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر دهلران به ریاست فرماندار ویژه دهلران و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا برگزار شد. صادقی فرماندار ویژه دهلران گفت: نیاز است فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در ادارات گسترش دهیم. وی بر آگاهی […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام ;نشست شورای هماهنگی پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر دهلران به ریاست فرماندار ویژه دهلران و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا برگزار شد.

صادقی فرماندار ویژه دهلران گفت: نیاز است فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در ادارات گسترش دهیم.
وی بر آگاهی سازی توسط دانشگاه ها و آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها  تاکید کرد و افزود:مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است که باید با حساسیت در این زمینه عمل کرد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت:فرمانداری دهلران رتبه اول در زمینه برگزاری جلسات و اجرای مصوبات  پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان  کسب کرده است.
کریمی گفت:در تفاهم نامه ها  سهم اعتباری  دستگاه ها در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدرمشخص است.
وی افزود:اقدامات فرهنگی و پیشگیری در اولویت است و طرح یاریگران زندگی در مدارس از این اقدامات است  که شامل دانش آموزان و مربیان و اولیا می باشد
کریمی گفت:برای پیشگیری از کشت خشخاش نیاز است توجیه دهیاران و شوراها و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در این خصوص برای اقدامات پیشگیری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.