3

۱۰۰۰ زوج ایلامی در نوبت وام ازدواج هستند

  • کد خبر : 14761
  • 29 آبان 1401 - 14:52
۱۰۰۰ زوج ایلامی در نوبت وام ازدواج هستند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; حسن بهرام نیا روز یکشنبه در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در ساماندهی امور جوانان نقش کلیدی دارند. وی ادامه داد: ضوابط و مقررات و مشوق‌های ازدواج و فرزند آوری باید برای مردم اطلاع رسانی شود و عملکرد ادارات باید در حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; حسن بهرام نیا روز یکشنبه در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در ساماندهی امور جوانان نقش کلیدی دارند.

وی ادامه داد: ضوابط و مقررات و مشوق‌های ازدواج و فرزند آوری باید برای مردم اطلاع رسانی شود و عملکرد ادارات باید در حوزه ازدواج جوانان در استان باید به سمع و نظر مردم برسد.

استاندار ایلام خواستار مشارکت همه دستگاه‌های برای توجه به امور جوانان شد و افزود: هرگونه تصمیم سازی در خصوص جوانان مشارکت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ۷۰ سالن و مجموعه در استان برای برگزاری مراسم ازدواج در نظر گرفته شده است و هیچ اجاره بهایی برای برگزاری مراسم ازدواج از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

وی گفت: ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ را دارد و یک هزار نفر در استان در نوبت وام ازدواج هستند که باید همه بانک‌ها در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اقدامات انجام شده در حوزه تسهیل امر ازدواج جوانان رضایت بخش است و بسترهای فرزند آوری به نسبت گذشته مهیا شده است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور مدیران کل استان در تمامی جلسات، افزود: طی بازه زمانی شش ماهه تعداد دفعات حضور مدیران در نشست‌های استانداری به وزارتخانه‌های متبوع ارسال می‌شود و عملکرد مدیران در این راستا بررسی می‌شود.

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.