3

قطر صفر – اکوادور ۲/ شکست میزبان در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی

  • کد خبر : 14783
  • 29 آبان 1401 - 21:50
قطر صفر – اکوادور ۲/ شکست میزبان در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;در این دیدار ترکیب تیم ملی قطر برای دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ برای دیدار با اکوادور مشخص شد. بر این اساس به گزارش ایسنا، فلیکس سانچز، سرمربی قطر نفرات اصلی این تیم در دیدار افتتاحیه برابر اکوادور را مشخص کرد. بر این اساس سعدالشیب(دروازه‌بان)، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;در این دیدار ترکیب تیم ملی قطر برای دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ برای دیدار با اکوادور مشخص شد. بر این اساس به گزارش ایسنا، فلیکس سانچز، سرمربی قطر نفرات اصلی این تیم در دیدار افتتاحیه برابر اکوادور را مشخص کرد. بر این اساس سعدالشیب(دروازه‌بان)، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، کریم بوضیاف، همام الامین، بسام الراوی، بوعالم خوخی و معز علی یازده بازیکن اصلی میزبان برای دیدار افتتاحیه هستند.

همچنین ترکیب تیم ملی اکوادور برای دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ برابر قطر مشخص شد. هرنان گالیندز(دروازه بان)، پیرو هینکاپیه، فیلیکس تورس، آنجلو پرسیادو، پرویس استوپینان، جکسون مندز، مویزه کایسدو، روماریو ایبارا، گونزالو پلاتا، انر والنسیا(کاپیتان) و مایکل استرادا بازیکنان ابتدایی زردپوشان اهل آمریکای جنوبی برای دیدار نخست جام جهانی هستند.

نیمه نخست

این دیدار با سوت دنیله اورساتو ایتالیایی آغاز شد. در دقیقه ۵؛ اکوادور خیلی زود توانست دروازه میزبان را باز کند. ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه قطر با اشتباه سعد الشیب همراه شد و شماره ۲ اکوادور با ضربه برگردان توپ را بارای والنسیا ارسال کرد و کاپیتان اکوادور گل نخست بازی را به ثمر رساند. البته اورساتو با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد و آفساید والنسیا را روی ضربه ارسالی گرفت.

در دقیقه ۱۶ سعید الشیب روی والنسیا خطا کرد و داور کارت زرد را به دروازه‌بان قطر نشان داد. والنسیا پشت این توپ قرار گرفت و گل نخست جام جهانی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۱ با حرکت کایسدو و ارسال پرسیادو، والنسیا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و اختلاف را به ۲ رساند.

والنسیا که در ۲ گل تیمش را در نیمه نخست برابر قطر به ثمر رساند، در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و از زمین خارج شد اما دقایقی بعد پس از درمان به زمین آمد.

پس از این با وجود موقعیت خوب معز علی در لحظات پایانی، این دیدار در انتهای نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر اکوادور به پایان رسید.

نیمه دوم

در پایان این نماینده آمریکای جنوبی بود که توانست با ۲ گل میزبان را شکست دهد و نخستین پیروزی‌اش را در این مسابقات به دست بیاورد.

در این مسابقه قطر اصلا نمایش خوبی نداشت و در حد یک میزبان ظاهر نشد. این تیم ۵ بار به سمت دروازه اکوادور شوت زد که حتی یک شوت هم در چارچوب نبود.

این نخستین بار در تاریخ جام‌های جهانی است که میزبان در دیدار افتتاحیه شکست خورده و نتوانسته امتیازی کسب کند.

 

اکوادور با این برد ۳ امتیازی شد و به صدر جدول چسبید و قطر در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های هلند، سنگال نیز هم‌گروه است و کار سختی برای صعود دارد.

انتهای خبر/ی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.